1402-11-08 11:12
183
0
88551
فرماندار آق‌قلا:

پروژه‌های دهه‌فجر آق‌قلا ۲۰۴ نفر را صاحب شغل کرد

فرماندار آق‌قلا گفت: ۱۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام دهه‌فجر با اعتبار بیش از یک‌هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۴ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سلیمان هاشمی صبح امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: ۱۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در ایام دهه‌فجر با اعتبار بیش از یک‌هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۴ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار آق‌قلا ادامه داد: با توجه به سفر رئیس‌جمهور در آستانه دهه مبارک فجر بود اقدامات خوبی در پروژه‌ها داشتیم و مرکز جامع سلامت با کمک خیر در آق‌قلا، بهره‌برداری از سامانه نوین آبیاری، افتتاح آب بندان‌ها، لایروبی رودخانه‌ها و پنج طرح علاج‌بخشی سد وشمگیر اشاره کنیم.

هاشمی بیان کرد: گازرسانی به واحدهای صنعتی، افتتاح کانال‌های اصلی سد آقدکش به منظور پیشگیری از سیل و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از دوازدهم بهمن ماه تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

وی افزود: افزایش پست ۶۳ مگاوات در دو مرحله اجرایی کردیم و رد پای تمام دستگاه‌ها را در توسعه شهرستان می‌بینیم و پروژه‌های متعددی را پیگیری کردیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آق قلا ۶۸ درصد جمعیت روستایی دارد و تمرکز ما بر تولید روستا است، مبل عطاآباد زبان‌زده منطقه شمال کشور است و به موضوع تولید پوشاک و عرضه آن به استان‌های دیگر توجه کردیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.